تقلای تل‌آویو برای فریب افکارعمومی جهان

اسرائیل؛ بازنده مطلق جنگ رسانه

نشست تخصصی فلسطین در دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای صبح | حضور چهره‌های سرشناس رسانه‌ای جهان در تهران

دومین جشنواره رسانه‌ای «صبح»، نشست تخصصی رسانه‌ای «فلسطین» را با حضور اسراء البحیصی، خبرنگار مشهور شبکه العالم در غزه؛ علی شعیب، خبرنگار میدانی شبکه المنار در خط‌مقدم اطلاع‌رسانی تحولات فلسطین؛ شارمین نروانی، تحلیلگر شناخته شده غرب آسیا و سردبیر نشریه The Cradle و دیگر چهره‌های سرشناس مدافع فلسطین، امروز عصر در تهران برگزار می کند.
کد خبر: ۱۴۵۷۳۰۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازروابط‌عمومی جشنواره، این نشست تخصصی که امروز، یکشنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود، به بررسی ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن در غزه و نقش رسانه‌ها در بازنمایی حقایق آن اختصاص دارد.

پس‌از برگزاری نخستین نشست تخصصی «صبح» که روز گذشته با موضوع «نقش شبکه‌های اجتماعی در بازنمایی رسانه‌ای نظم نوین جهانی و تحولات اخیر فلسطین» با حضور چهره‌های شاخص این حوزه و فعالان اثرگذار فضای مجازی از اروپا، آمریکا و آسیا برگزار شد، مباحث دومین نشست از سری نشست‌های تخصصی جشنواره رسانه‌ای «صبح» با گفت‌گوی شارمین نروانی، روزنامه‌نگار کانادایی و سردبیر نشریه The Cradle؛ سهاد الخطیب، هنرمند اردنی؛ علی شعیب، خبرنگار لبنانی شبکه المنار؛ اسراء الحبیصی، خبرنگار فلسطینی شبکه العالم؛ حسن علیق، روزنامه‌نگار لبنانی و صاحب‌نظر برجسته مسائل غرب آسیا و نیز دنیل جکیچ، روزنامه‌نگار کروات شکل می‌گیرد.

مدیریت این نشست را مرضیه هاشمی، مستندساز، خبرنگار و مجری ارشد شبکه پرس تی‌وی به عهده دارد و جریان برگزاری آن علاوه بر پخش از شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی، ازطریق خبرگزاری ایران‌پرس و شبکه خبر ۲ نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

نشست تخصصی «فلسطین» در قالب برنامه‌های جنبی دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح»، یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها